PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Khamis, 4 Ogos 2011

PETUA : PELARIS PERNIAGAAN

Di dalam Al Quran banyak di sebut tentang rezeki, salah satunya terdapat dalam surah At-Taubah ( Pengampunan ) ayat 111 . Selalulah membaca ayat ni tidak kira di mana kita berada kecuali di tempat yang kotor, seelok-eloknya kita perbanyakkan membaca di tempat kita berniaga dan bermohonlah kepada Allah supaya dimurahkan rezeki .

SURAH AT-TAUBAH AYAT 111

INNALLAHASYTARA MINAL-MU-MININA AN-FUSAHUM WA AMWALAHUM BI ANNA LAHUMUL-JANNAH, YUQATILUNA FI SABILILLAHI FA YAQTULUNA WA YUQTALUNA WA'DAN 'ALAIHI HAQQAN FIT TURATI WAL INJILI WAL-QUR'AN, WA MAN AUFA BI 'AHDIHI MINALLAHI FAS-TABSYIRU BI BAY 'IKUMUL-LAZI BAYA 'TUM BIH, WA ZALIKA HUWAL-FAUZUL-'AZIM .
( Sesungguhnya Allah telah membeli dari orang-orang mukmin, diri dan harta mereka dengan memberikan syurga untuk mereka. Mereka berperang pada jalan Allah ; lalu mereka membunuh atau terbunuh. ( Itu telah menjadi ) janji yang benar dari Allah di dalam Taurat, Injil dan Al Quran. Dan siapakah yang lebih menepati janjinya ( selain ) dari Allah ? Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan itulah kemenangan yang besar)

1 ulasan:

  1. Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.

    BalasPadam