PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Ahad, 9 Ogos 2009

::..Gelagat Anak Test Baju Raya..::

Baju Raya 2009

Mesti korang semua terkejut tengok post aku ni... Yalah.., blm pun pose tapi dah sibuk testing baju raya...hahaha. Tema raya tahun ni PUTIH MERAH... Yang putih untuk lelaki dan merah of course pompuan punya...
Sebenarnya..aku memang suke buat preparation awal bukan apa senang nak adjust budget..lg pun kalau kita wat last minute nanti ada yang tak kena ngan tema lak......hahaha
Tengoklah pic kat atas tu..anak2 aku kemain lagi suka pakai baju raya tu...siap ajak balik kampung pasal dah ada baju raya...hahaha
Ok lah...nak berundur dulu..actually untuk minggu ni aku bz sikit pasal opis aku nak pindah so banyak lah keje nya... jadi kalau aku tak update blog tidak bermakna aku lupa tapi aku bz...hehehe
So..good bye n taking care...

3 ulasan:

  1. nak lebihkan amal time puasa sebab tu siapkan awal?jom.

    BalasPadam
  2. +akufobia+ : yezzar....hehehe
    lagi satu skrg ni musim H1N1, so malas lah nak gi tpt org ramai cth cam bazar ramadhan ke, atau shoping complex..so time ni org tak sibuk lagi, maka aku leh sibukkan diri dulu..hehehe

    BalasPadam
  3. awal nye?? hehe.. sye pon da bli baju rye.. coz taun ni nk rye d perantauan..huhu..sdey2

    BalasPadam