PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Selasa, 13 Disember 2011

INFO : TANDA-TANDA AWAL KANSER-OTAK

KANSER OTAK :

1. Sakit kepala yang teruk terutamanya disebelah pagi berbanding dengan waktu tengah hari.

2. Gangguan pengelihatan.

3. Sakit kepala menjadi lebih teruk ketika batuk, bersin dan menunduk.

4. Gangguan percakapan.

5. Kesukaran untuk menggerakkan kaki dan tangan.

6. Sawan, kekejangan otot dan tidak sedarkan diri.

7. Hilang ingatan ke atas hal-hal yang baru dan kemerosotan proses mental.

8. Hilang daya imbangan terutamanya jika ia dikaitkan dengan sakit kepala, kelemahan dan kekebasan badan.

9. Loya dan muntah-muntah.

22 ulasan:

  1. nauzubillahiminzalik...tq for the info. Saya selalu mengikuti blog saudara...byk info2 yg menarik, terima kasih sekali lg...

    BalasPadam
  2. terima kasih kerana mmberi sokongan...teruskan mgikuti blog saya...

    BalasPadam
  3. salam..saya nk tanye,
    kalau pndarahan melalui hidung,adakah ia tanda-tanda barah otak?

    BalasPadam
  4. salam..saya nak tahu adakah migraine boleh menyebabkan kanser otak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye kot...

      Padam
    2. salam...nk tnye ape y kte kne lkukn kalau kanser dah sampai tahap ke-4?

      Padam
  5. habiskan sisa kehidupan dengan perkara yang berfaedah..

    BalasPadam
  6. saya selalu sakit cm 2...

    BalasPadam
  7. pening pale ngan sakit pale nie len ker .. ??

    BalasPadam
  8. esyah ct : yup len...pening kpala rsa nak jatuh bila brdiri...sakit kpla rsa brdenyut2 je

    BalasPadam
  9. saye ade rase macam tu pening rase mcm nak jatuh

    BalasPadam
  10. sy mengalami simptom2 tersebut..
    YA ALLAH..

    BalasPadam
  11. saya ada simpt0m2 yg sama,

    BalasPadam
  12. amira ade rasa mcm tu , mula2 mmg ade gnguan penglihatan tp prgi cheak amira runpe rabun , than skrg nie , amira kerap sakit kepala , time tu kt sekolah tgh jln tetiba rasa nk jatuh , pastu muntah2 klau sakit sgt , rambut gugur , nk ckap lain tp kluarnye lain , sering lupa walaupun bnde tu bru je blajar . . bdan jd lemah bila sakit kepala . . nk pergi cheak up tkot . .

    BalasPadam
  13. salam semua… sebenarnya punca utama semua jenis kanser adalah kekurangan Vitamin B17/Amygdalin… boleh buat search di google pasal ubat B17 nie adalah penawar/ubat kepada semua jenis kanser tak kira tahap brape pun.. B17 nie tggi dalam biji aprikot, biji buah2an berry mcm acai berry, burberry, anggur, epal, kacang hijau, ubi kayu, daun sireh, daun belalai gajah, keladi tikus… tu sbb org2 tua dulu kadar kanser sgt kurang sbb mereka mengamalkan makan ubi kayu, daun sireh, ulam2an, keladi.. kita skrg mmg xmakan atau kurang makan bnda2 mcm ni, tu yg kanser terlalu tggi dlm zaman kita… sesiapa yg ingin mendapatkan ubat kanser iaitu B17 + Bromilin + Graviola + Sabah Snake Grass… boleh hubungi saya 019-9362993, atau emel di hubby_sr@yahoo.com atau join group facebook ‘PENAWAR/UBAT KANSER’.. sesuai utk merawat semua jenis kanser tak kira tahap brape… InsyaAllah boleh sembuh sepenuhnya dlm masa 2-3 bulan sekiranya mengikut tatacara yg betul... atau boleh ke blog sya ubatkanserb17.blogspot.com...

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  15. saya ada mengalami setengah dari gejala itu..boleh ke semua itu dianggap saya benar-benar ada kanser otak????

    BalasPadam
  16. Saya mengalami sakit kepala pada awal nya dan saya sebenar nya tidak rabun sehingga peringkat umur 19tahun. Saya muntah dan mengandungi ketulan darah yg kecil. Saya pergi kedai cermin mata seawal 20 tahun dan dapati saya rabun 100 dgn mendadak. Sekarang usia saya 21 tahun dan rabun saya mendadak naik 200. Saya kerap sakit kepala yg teramat. Adakah itu petanda nya?

    BalasPadam
  17. salam ..sy ada menjual herba warisan yg mampu menyembuhkan kanser dan pelbagai jenis kanser..tahap 1 tahap 2 tahap 3 tahap 4. insya allah. memusnahkan dan mematikan sel sel kanser.. herba warisan ini terlalu berkesan dan saya jamin tuan tuan dan puan puan akan terkejut dengan rawatannya yang cepat dan selamat untuk sembuh...daun daun herba warisan terpilih memang tidak akan jumpa di mana mana.percaya lah.. .. .merawat dan membaik pulih...jangan biar sehinga terlewat..jangan biarkan hidup derita..selagi boleh rawat lebih baik di rawat..hutan belantara kita tersembunyi sejuta 1 rahsia...herba ini amat amat mujarab..jangan biar derita membunuh kehidupan anda.ramai yang dah berjaya sembuh dengan produk sy call saya xpun msg xpun wasap sy 0174687570 mohd zuhairi... sy cma bntu membantu...sy tidak sangup tngok org dpn mata sy sengsara xpun di ragut nyawa...penawar nya telah ada...hubungi sy secepat munkin Orang yang tiada penyakit kanser andai nak amal kan herba saya ini pun boleh...jadikan amalan harian untuk menjaga badan dan membuang toksid...orang ada kanser..
    .saya akan membantu merawat hingga sembuh Penawar kanser dan herba: Saya juga akan membantu anda memberi nasihat dan motivasi bagai mana untuk hadapi kanser..cara2 utk bdepan knser..pemakanan..dan nasihat2 utk anda..pada anda kanser adalah petama dalam hidup...pada sy yg dh jumpa ramai pesakit..munkin kita bley bkongsi pendapat n bgai mna hendak merawat sampai sembuh..sy hulur kn tangan pd anda..sambut lh sebelum telambat..ramai pesakit sy sudah sembuh.anda bila lagi....hubungi atau wasup kan saya dengan segera.0174687570 mohd zuhairi NAMA SYARIKAT SAYA.....JUTAWAN HERBS NO PENDAfTARAN SYARIKAT SAYA PG 0346818-W NAMA PEMILIK MOHD ZUHAIRI BIN NOORDIN

    BalasPadam