PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Isnin, 18 Januari 2010

Peristiwa Awal Tahun 2010

Seperti biasa, awal tahun baru dah tentu akan disusuli dengan perancangan baru dan azam baru. Kali aku ingin mencoretkan peristiwa2 menarik awal tahun aku dan famili.
Pada tahun baru, anak buah aku yang tinggal di Nilai melangsungkan majlis risik dan bertunang. Pasangannya adalah orang Temerloh dan baik pekerti budi bahasa. Majlis akad nikah akan dilangsungkan pada 14 Feb 2010, jadi kiranya aku ni boleh tahan jugak lah bz pada hari tersebut.
Pada 4hb Jan 2010, menjadi sejarah kerana pada hari itu aku membawa Haiqal cabut gigi buat pertama kali dalam hidupnya. Lupa nak snap pic dan aksi dia kt dental. Anyway, thanx to Untie Ziz dan Untie Ekin krn mmberi layanan yang tip top kpd kami.
5hb Jan 2010, adalah hari pertama sekolah bagi tahun 2010 dan juga perkenalan era persekolahan kepada puteri ku, Alya Dafienah. Alhamdulillah, dia tak de masalah untuk ke sekolah. Mungkin juga kerana pompuan kot sbb anak laki2 ni byk songeh sikit...hehehe. Xtvt aku n hubby menghantar dan mengambil anak pun mudah kerana kami menghantar mereka ke satu tempat kerana kalau dulu Haiqal sekolah dan Dieqna aku hantar kat rumah Mak Ngah dia....tempat yang berlainan arah dan jauh. Urusan aku dan hubby untuk mendaftar Haiqal dan Dieqna untuk Darjah Satu pun dan selesai.....bukan senang menjadi ibu bapa oiiiii....
Sebelum terlupa...pada 9hb Jan 2010 aku sekali lagi pergi ke Dental kerana hubby aku pulak yang cabut gigi, gigi geraham bongsu. Nampaknya 2 generasi tahun ni telah cipta sejarah masuk Dental....hahaha. Aku mmg takut jumpa dentist....eiii ngeri beb..
Ok lah itu ajer....jumpa lagi n taking care...

2 ulasan:

  1. wah mcm member ar...hahahaha...takut dentist yer...hehehehe...

    BalasPadam
  2. dah agak dah mesti U ckp cm ni tapi E tak kisah coz E ada pic ni ajer sbb masa gi dental tak sempat nk snap pic pun. Masa achik tunang pun xde sbb bz kt dapur...hahaha. Tp apa pun AAK ( Ada Aku Kisah ) ? hahaha

    BalasPadam