PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Sabtu, 25 Julai 2009

SUPRISE DARI HUBBY...

PASU SERAMIK...
Ni kisah hubby aku. Semalam dia ada keje kat Johor, dalam perjalanan balik dia dan kawan dia ada singgah kt kilang membuat pasu seramik. Dalam diam-diam, hubby aku belikan aku pasu seramik kerana dia tahu yang bini dia ni suka mengumpul pasu-pasu kecil. Pernah dia mengatakan bahawa rumah aku ni dah macam kedai perhiasan sebab memang aku suka kumpul pasu-pasu ni...dah minat, apa nak kata....hahahaha
Ini menunjukkan bahawa hubby aku ni prihatin terhadap minat isterinya. Bertambah lah jeles individu yang memang dengki kat aku kerana hubby dan aku hidup ceria dan bahagia sentiasa...
Apa pun aku nak katakan....KAU ADE..? KAU TAK DE....
Okeylah...bye n taking care..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan