PETUA, KISAH MISTERI, RENCAH HIDUP & SUKA SUKA

Ahad, 5 Julai 2009

Cuti Cuti Hujung Minggu...

Assalamualaikum kepada para pembaca sekalian...
Aku rasa dah lame betul aku tak update aku punya blog kn...
Maklum ajelah keje cam aku ni asal ujung bulan je bz gilos...hehehe
And now..i'm back. Aku nk kongsi pasal aku gi cuti ngan famili ke Gunung Ledang Resort..best gak stay kt hutan. Aku pegi semalam ( 4/7/09 ) selepas keje kul 2pm aku bertolak dan sampai dalam kul 2.45pm. Actually, rumah aku ngan Sagil, Tangkak ni tak jauh sangat dalam 45 minit je. Dan aku baru je balik ni..dalam kul 12.45 tadi sampai rumah.. Secara kesimpulannya, percutian kali ni best walaupun simple dan tidak penat dengan perjalanan.
Ini ada aku sertakan gambar2 yg sempat aku rakam utk tatapan semua dan banyak jugak tak sempat rakam terutama bab2 berenang...hehehe.
So..for you all, having fun and taking care...bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan